poniedziałek, 22 września 2014

Pernamętny problem z linkami hamulca ręcznego

 Bez linki hamulca ręcznego ani rusz


Ostatnio podróżowałem z Warszawy do Gdańska. Na wysokości Grudziądza stanąłem na chwilę by coś zjeść, bowiem była pora obiadowa. Spokojnie zaparkowałem swój samochód na parkingu, zaciągnąłem hamulec ręczny i poszedłem na upragniony posiłek. W momencie, kiedy wróciłem jak gdyby nigdy nic odpaliłem samochód i chciałem ruszyć, ale niestety zapomniałem odłączyć hamulec ręczny. Ponieważ mój samochód nie należy do najsłabszych chciałem ruszyć z mocnego kopyta no i ruszyłem na tyle, że poczułem mocne szarpniecie i jakby uderzenie. Momentalnie stanąłem by si e zorientować co się stało. Obiegłem cały samochód dookoła myśląc, że jakaś opona poszła. Gy jednak było wszystko ok to wróciłem przed kierownice i wtedy właśnie się zorientowałem jaką głupotę zrobiłem. „O kur......” w delikatny sposób odpowiedziałem, ale już wiedziałem że czeka mnie wymiana linki hamulca ręcznego i że nie będzie to sprawa tania. „No trudno z niemyślenie się płaci” powiedzeniem zażenowany i zniesmaczony. Na szczęście tego typu usterka nie uniemożliwia dalszej jazdy, a ponieważ byłem już spóźniony ruszyłem z pędem dalej.
Kiedy byłem już na miejscu w Gdańsku postanowiłem że zajrzę do pobliskiego miecznika i zapytam kiedy i ile by mu zajęło wymiana tej części.

Czym się kierować przy wyborze warsztatu samochodowego

Problem ze znalezieniem dobrego mechanika? W tym artykule znajdziesz kilka dobrych rad jak go wybrać. Na początku polecam znaleźć wszystkie warsztaty w okolicy (max w promieniu 15 km). Następnie przeanalizować, który z nich obsługuje naprawę takiej usterki i tego modelu samochodu, który ty posiadasz. Kiedy z jakiegoś powodu masz problemy z hamulcem ręcznym to dany warsztat musi posiadać linki hamulca ręcznego z twojego modelu samochodu. Dzięki temu zawęzisz sobie znacznie krąg poszukiwań. Po tym procederze możesz zacząć szukać różnorakich opinii na temat danych warsztatów. W czasach wszechobecnej informacji znajdujące się w internecie nie ma nic prostszego ja tylko siąść przy kompie i poklikać na forach i portalach opinii publicznej gdzie jest dużo komentarzy na temat danych warsztatów, ale przestrzegam przed opieraniem się tylko na ich opiniach, ponieważ wiadomo w sieci każdy jest anonimowy więc konkurencja tez może się podszywać i dawać fałszywe opinie. A dodatkowo pamiętaj, że większość ludzi w Polsce chętniej dzieli się niegmatwanymi opiniami niż pozytywnymi. Patrząc na te czynniki warto te negatywne opinie podzielić na pół, bo ok połowa z nich jest „gówno” warta. Dziękuje za uwagę mam nadzieję że moja opinia się komuś przyda.

linex.com.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz